Vragen, bel gerust 06-23142318|info@2togrow.nl
Vragen, bel gerust 06-23142318|info@2togrow.nl
Ontwikkelen in crisistijd 2013-07-17T14:32:40+00:00

Kennissessies: Ontwikkelen in crisistijd!

Als HR professional is de spagaat in deze tijd heel duidelijk merkbaar. Aan de ene kant wil je investeren in de medewerkers en aan de andere staat het budget voor het opleiden en ontwikkelen van je medewerkers steeds meer onder druk. Te vaak wordt er dan gezegd; “helaas, het stopt nu even. Als er weer budget is, dan kunnen we weer verder gaan met opleiden”.

Dit hoeft echter niet. Steeds meer bedrijven verdiepen zich in het ‘informeel leren’. Informeel leren is intern leren van elkaar of middels andere manieren en tools mensen ontwikkelen.

Echter…. Wat komt er bij kijken, wat werkt er wel en wat werkt er niet. Hoeveel investering vergt dit eigenlijk en hoe zet ik dit allemaal op? Het onderwerp informeel leren roept veel vragen op.

Daarom nodig ik je uit om deel te nemen aan de kennissessie op 16 juli aanstaande.

Doelgroep: HRD professionals; HR adviseur, HR Manager, Manager opleiding, Opleidingsadviseur

Doel: Kennis delen: op informele wijze kennis en ervaring uitwisselen en zo nieuwe ideeën genereren om medewerkers te blijven ontwikkelen, ook zonder budget!

Locatie: Koninklijke Wegener NV te Apeldoorn. De medewerkers van de Wegener Academy zijn zelf met al hun expertise aanwezig en hebben een ruimte ter beschikking gesteld.

Tijdstip: 11.30-13.30 uur

De bijeenkomst is dus een lunchsessie, maar niet zo maar één! Het thema van de bijeenkomst is crisistijd en delen. Dus in dat kader nodigen we je uit om je eigen lunch samen te stellen en om iets mee te nemen om te delen.

Een unieke gelegenheid dus om als vakgenoten onder elkaar te kunnen leren in een korte tijd!

Interessant!

Meldt je dan aan via info@2toGrow.nl

Je ontvangt dan direct het programma van de bijeenkomst en adresgegevens en een formulier om je eigen vraag of casus op in te vullen.

Laat anderen meegroeien, deel 2toGrowShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+